Voor welke aandoeningen is vacuümtherapie geschikt?

• RUSTELOZE BENEN

• KRAMPEN

• PIJNLIJKE BENEN

• VERMOEIDE BENEN

• PIJN NA OPERATIE

Vacuümtherapie

Klachten

Met vacuümtherapie in combinatie met fysiotherapie zijn veel klachten te behandelen. Bij heel veel klachten wordt de microcirculatie beïnvloed, zodat de doorbloeding afneemt. Terwijl juist deze doorbloeding zeer belangrijk is voor een efficiënte uitwisseling van bouwstoffen en afvalstoffen op celniveau.

Behandeling

De VasoQure methode is een combinatie van fysiotherapie met vacuümtherapie. Vacuümtherapie is pijnloos en ontspannend. U kunt na 3 tot 5 behandelingen al resultaat verwachten. In de meeste gevallen ervaart u een duidelijke verbetering van uw klachten variërend van sterke verlichting tot volledige genezing.

Voordat de behandeling plaatsvindt is er een grondige screening en intake. U wordt onderzocht door een fysiotherapeut. Tijdens het onderzoek wordt middels testen en vragenlijsten nagegaan hoe de behandeling eruit komt te zien. De fysiotherapeut zal met u bespreken welke mogelijkheden fysiotherapie biedt en uitleg geven over de toepassing van vacuümtherapie.