Voor welke aandoeningen is het Rug Expertise Centrum geschikt?

• CHRONISCHE RUGPIJN

• RUGHERNIA

• CHRONISCHE NEKKLACHTEN

• MIGRAINE EN SPANNINGSHOOFDPIJN

• BEKKENINSTABILITEIT

Het Rug Expertise Centrum

Het Rug Expertise Centrum is ontstaan vanuit een klantbehoefte. Rugcliënten worden van het kastje naar de muur gestuurd, zonder dat er goed naar de klachten gekeken wordt of naar de cliënt geluisterd wordt. Met als gevolg dat de cliënt na diverse behandelingen nog steeds niet verder geholpen is en de klachten aanblijven. Bij Rug Expertise Centrum hanteren wij de werkwijze ‘eerst denken, dan doen’. Rug Expertise Centrum brengt eerst uw klachten in kaart en gaat hierbij verder dan alleen uw lichamelijke klachten. Om het maximale uit de behandeling te halen richt de totaalaanpak van het Rug Expertise Centrum zich op de mens als geheel.

Onze missie

Wij streven ernaar om mensen van hun (chronische) rug- en nekklachten af te helpen, zodat zij weer vrij en pijnloos kunnen bewegen.

Onze visie

Onze visie is om de mens als totaal te zien en niet alleen de fysieke klacht te behandelen.

Voordat de behandeling plaatsvindt is er een grondige screening en intake. U wordt onderzocht door een fysiotherapeut. Tijdens het onderzoek wordt middels testen en vragenlijsten nagegaan hoe de behandeling eruit komt te zien. De fysiotherapeut zal met u bespreken welke mogelijkheden fysiotherapie biedt en uitleg geven over de toepassing van Medical taping