Online fysiotherapie bij rugproblemen

Heeft u een klacht, aandoening of blessure waardoor u minder makkelijk beweegt? Dan kan het zijn dat u fysiotherapie nodig heeft. Wilt u graag vanuit huis werken aan uw herstel of revalidatie na een operatie of trauma, dan kunnen wij u helpen op afstand doormiddel van online fysiotherapie. Nu is natuurlijk de ene aandoening, de andere niet is. Hoe gaat nou precies zo’n online begeleiding bij ademhalingsproblemen/artrose/rugproblemen in zijn werk?

E-consult bij rugklachten

Heeft u rugklachten die u beperken in uw beweging of pijnlijk zijn? Aarzel niet en neem contact op met ons. U kunt online bij ons terecht voor informatie, oefeningen en advies gericht op uw houding en dagelijkse activiteiten. Eerst doorloopt u via een telefonische intake middels videobellen met ons wat precies uw klachten zijn en bepalen wij welke hulp u nodig heeft. Normaliter volgt er dan een lichamelijk onderzoek. Is dit door omstandigheden niet mogelijk, dan is het extra belangrijk dat wij doorvragen en uw klachten zo goed mogelijk ‘in beeld krijgen’, zodat wij een zo juist mogelijke diagnose kunnen stellen. Per mail sturen wij u een oefenschema voor thuis. De oefeningen, de frequentie en de intensiteit worden op maat afgestemd. Telefonisch/Middels een videoconsult begeleiden wij u op afstand, bespreken wij waar u tegenaan loopt en sturen wij bij waar nodig.

Online fysiotherapie bij Fysiotherapie Overwhere

Wilt u weten of wij voor u op afstand iets kunnen betekenen voor uw specifieke klachten? Neem dan contact met ons op en wij helpen u graag verder!